Your Pet, Our Passion.
Deltag i 3-ugers udfordringen og oplev en mærkbar forskel i kattens sundhed
Purina One

Penge-Tilbage-Garanti

Vi håber, at du og din kat kan lide vores produkter og nyder 3-ugers udfordringen! Hvis du af en eller anden grund ikke er tilfreds med dit produkt fra Purina ONE®, må du meget gerne kontakte os.
Er du ikke tilfreds? Kontakt os!

Send et billede af købskvitteringen samt en forklaring på, hvorfor du ikke er tilfreds med produktet, så refunderer vi dig for produktets købspris. Vedhæft også oplysninger om, hvornår og hvor du har købt produktet, dets pris samt dit navn, adresse, telefonnummer og kontonummer i IBAN-format. Send informationen sammen med bilagene pr. e-mail til adressen forbrugerkontakt@purina.nestle.com. 

Refunderingen vil blive indsat på din konto inden for 2-3 uger efter modtagelsen af din mail.

Penge-tilbage-garantien kan kun benyttes én gang/husstand. Den største refunderbare mængde er den mængde, der er nødvendig for 3-ugers testen, hvilket er 2 x 1,5 kg poser eller 3 x 800 g poser. De oplyste personoplysninger behandles i overensstemmelse med persondataloven. Oplysningerne bruges kun i forbindelse med denne kampagne ved behandlingen af din refusionsanmodning.